Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/485
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пилипенко, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-05T10:34:16Z | - |
dc.date.available | 2020-06-05T10:34:16Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/485 | - |
dc.description | Пилипенко Н. В. Критерії сформованості естетичної культури майбутнього вчителя початкової школи / Н. В. Пилипенко // Психолого-педагогічні та соціальні аспекти вдосконалення якості освіти : матеріали Усеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 22 листопада 2018) / за заг. ред.: Г. Ф. Пономарьової; Комунальний заклад «ХГПА» ХОР. – Харків: ФОП Петров В. В., 2018. – С. 245–247. | - |
dc.description.abstract | Досліджуване нами явище формування естетичної культури майбутніх учителів початкових класів являє собою складне, інтегральне утворення, яким передбачається розуміння цілісної картини світу, естетичної сутності її об'єктів, наявність педагогічних, психологічних, методичних, загальнокультурних і художньо-професійних знань, умінь і навичок; цільові установки та мотиви формування естетичного світосприймання; наявність потреби в естетичному сприйнятті світу. | en_US |
dc.subject | естетична культура, вчитель початкової школи, інтеграція, рівні сформованості естетичної культури, система критеріїв оцінювання | en_US |
dc.subject | aesthetic culture, elementary school teacher, integration, aesthetic culture formation levels, evaluation criteria system | en_US |
dc.subject | эстетическая культура, учитель начальной школы, интеграция, уровни сформированности эстетической культуры, система критериев оценивания | en_US |
dc.title | КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pylyp_tz_2.pdf | 169.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.