Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/484
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПилипенко, Наталія-
dc.date.accessioned2020-06-05T10:30:15Z-
dc.date.available2020-06-05T10:30:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/484-
dc.descriptionПилипенко Н. В. Сутність поняття «художня інтеграція» в педагогіці мистецтва / Н. В. Пилипенко // Молодь, освіта, наука, культура і національна самовідомість в умовах європейської інтеграції: зб. матеріалів ХХІ Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 24 квітня 2018 р./ редкол.: І. І. Тимошенко (відп. ред.) та ін. – Київ: Європейського університету, 2018. – С. 295–298.-
dc.description.abstractХудожня інтеграція є об’єктивно сформованим, реально існуючим явищем, яке відображає сутність тих складних процесів, які історично склалися і протікають у всіх сферах художньої діяльності, детермінуючи розвиток системи мистецтв і характер художнього пізнання майбутнього вчителя. Диференціація мистецтв на види і інтеграція їх шляхом взаємодії, взаємообміну і синтезу матеріалу, елементів художньої мови, засобів художньої виразності різних видів мистецтва лежать в основі визначення інтегративної сутності художнього пізнання, яке спирається на цілісність процесів образного мислення і сприйняття художніх явищ.en_US
dc.subjectхудожня інтеграція, інтеграція, педагогіка мистецтва, інтеграція, мистецтвоen_US
dc.subjectartistic integration, integration, art pedagogy, integration, arten_US
dc.subjectхудожественная интеграция, интеграция, педагогика искусства, интеграция, искусствоen_US
dc.titleСутність поняття «художня інтеграція» в педагогіці мистецтваen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pylyp_tz_1.pdf200.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.