Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/484
Title: | Сутність поняття «художня інтеграція» в педагогіці мистецтва |
Authors: | Пилипенко, Наталія |
Keywords: | художня інтеграція, інтеграція, педагогіка мистецтва, інтеграція, мистецтво artistic integration, integration, art pedagogy, integration, art художественная интеграция, интеграция, педагогика искусства, интеграция, искусство |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | Художня інтеграція є об’єктивно сформованим, реально існуючим явищем, яке відображає сутність тих складних процесів, які історично склалися і протікають у всіх сферах художньої діяльності, детермінуючи розвиток системи мистецтв і характер художнього пізнання майбутнього вчителя. Диференціація мистецтв на види і інтеграція їх шляхом взаємодії, взаємообміну і синтезу матеріалу, елементів художньої мови, засобів художньої виразності різних видів мистецтва лежать в основі визначення інтегративної сутності художнього пізнання, яке спирається на цілісність процесів образного мислення і сприйняття художніх явищ. |
Description: | Пилипенко Н. В. Сутність поняття «художня інтеграція» в педагогіці мистецтва / Н. В. Пилипенко // Молодь, освіта, наука, культура і національна самовідомість в умовах європейської інтеграції: зб. матеріалів ХХІ Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 24 квітня 2018 р./ редкол.: І. І. Тимошенко (відп. ред.) та ін. – Київ: Європейського університету, 2018. – С. 295–298. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/484 |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pylyp_tz_1.pdf | 200.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.