Ретроспективний аналіз поняття «естетична культура»
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Нині в українському суспільстві набувають актуальності ідеї виховання інтелігентної, культурної, освіченої людини, яка спроможна засвоїти, творчо переробити й утілити в практику національні історико-культурні цінності. Виховання такої особистості є головним завданням сучасної педагогіки й може здійснюватися лише завдяки всебічній ґрунтовній фаховій підготовці.
Учитель повинен перетворитися на педагога-технолога, а учень – стати активним учасником процесу навчання.
Незважаючи на різні підходи до пояснення суті та змісту педагогічної технології, вона покликана створювати оптимальні умови для вирішення практичних завдань і є процесом комплексного впливу на особистість, на формування її загальної культури.
Опис
Pylypenko N. Ретроспективний аналіз поняття «естетична культура» / N. Pylypenko // History, Poblems and Prospects of Development of Modern Civilization: proceedings of the XVII International Acadedmic Congress (Japan, Tokyo, 25-27 January, 2016). – Tokyo: Tokyo University Press, 2016. – Vol. II. – P. 790–795.
Ключові слова
ЕСТЕТИЧНА КУЛЬТУРА, ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ, ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА, ВИХОВАННЯ, AESTHETIC CULTURE, PEDAGOGICAL TECHNOLOGY, PRIMARY CLASS TEACHER, PRIMARY SCHOOL, EDUCATION, ЭСТЕТИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА, ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ, УЧИТЕЛЬ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ, НАЧАЛЬНАЯ ШКОЛА, ВОСПИТАНИЕ
