Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/479
Title: | Методологічні основи дослідження рівня сформованості естетичної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі реалізації визначених педагогічних умов |
Authors: | Пилипенко, Наталія |
Keywords: | критерії, мотиваційно-ціннісний критерій, когнітивний критерій, діяльнісно-рефлексивний критерій, показники, рівні сформованості естетичної культури criteria, motivational value criterion, cognitive criteria, action-reflexive criteria, indicators, levels of aesthetic culture критерии, мотивационно-ценностный критерий, когнитивный критерий, деятельностно-рефлексивный критерий, показатели, уровни сформированности эстетической культуры |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | У статті розглянуто методологічні основи дослідження рівня сформованості естетичної культури майбутніх учителів початкових класів за визначеними критеріями (мотиваційно-ціннісний; когнітивний; діяльнісно-рефлексивний) та показниками. Автором проаналізовано етапи проведення дослідницького експерименту, а саме констатувального, формувального, контрольного та доведено ефективність реалізації педагогічних умов формування естетичної культури майбутніх учителів початкових класів. |
Description: | Пилипенко Н. В. Методологічні основи дослідження рівня сформованості естетичної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі реалізації визначених педагогічних умов / Н. В. Пилипенко // Гуманізація навчально-виховного процесу. – Харків : ТОВ «Видаництво НТМТ», 2016. – Вип. 6 (80). – С. 102–114. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/479 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pylyp_st_7.pdf | 307.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.