Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/477
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пилипенко, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-02T13:37:44Z | - |
dc.date.available | 2020-06-02T13:37:44Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/477 | - |
dc.description | Пилипенко Н. В. Основні аспекти формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи / Н. В. Пилипенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – Запоріжжя, 2015. – Вип. 42 (95). – С. 493–498 | - |
dc.description.abstract | Автор статті теоретично обґрунтовує основні аспекти формування педагогічної культури у майбутніх учителів початкової школи; розкриває психолого–педагогічні умови формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи; виокремлює етапи становлення і розвитку педагогічної культури вчителя як суспільно-історичного явища, розкриває сутність загальної структури професійних якостей (психограмму) учителя початкової школи. У статті розглядаються принципи підготовки майбутніх вчителів до процесу формування педагогічної культури учнів. У статті розглядаються питання становлення і розвитку педагогічної культури вчителя як суспільно-історичного явища, серед яких слід автор виділяє чотири етапи: емпіричний (інтуїтивно-практичний); репродуктивний (лінійний за структурою, моністичний за методологією); прагматичний (еклектичний за методологією, плюралістичний щодо підходу) та науковий (рефлексивний). Автор статті акцентує увагу, що при розробці профессіограмми вчителя початкових класів слід ураховувати наступні принципи: комплексний підхід щодо вивченні професійної діяльності; цілеспрямоване складання профессіограмми, підлегле досягненню конкретної практичної мети; диференціація профессіографічних характеристик,; відображення реального стану професії в конкретних соціально-економічних умовах; облік перспектив й професійного росту; надійність і науковість. | en_US |
dc.subject | педагогічна культура, професійно-педагогічна культура, професіограма, принципи | en_US |
dc.subject | pedagogical culture, professional and pedagogical culture, pedagogical culture, professiogram principles | en_US |
dc.subject | педагогическая культура, профессионально-педагогическая культура, педагогическая культура, профессиограмма, принципы | en_US |
dc.title | ОСНОВНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pylyp_st_5.pdf | 328.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.