ДІАГНОСТИКА ТА АНАЛІЗ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: КОНСТАТУВАЛЬНИЙ ЕТАП ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тезах представлено результати проведеного педагогічне дослідження ефективності умов формування професійної мотивації до педагогічної діяльності у майбутніх учителів початкових класів. Описано етапи проведеного педагогічного дослідження. Наведено діагностичний інструментарій визначення рівня сформованості означеної проблеми. Підтверджено необхідність цілеспрямованого впливу на формування професійної мотивації до педагогічної діяльності майбутніх учителів початкових класів.

Опис

Ключові слова

педагогічні умови, професійна мотивація, педагогічний експеримент, компоненти, критерії, майбутні учителі початкових класів, pedagogical conditions, professional motivation, pedagogical experiment, components, criteria, future elementary school teachers, педагогические условия, профессиональная мотивация, педагогический эксперимент, компоненты, критерии, будущие учителя начальных классов

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в