ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Тези присвячено питанню розвитку ціннісних орієнтацій майбутніх учителів, їх ціннісного ставлення, інтересу до педагогічної професії. Описано результати дослідження питання «цінностей» та «ціннісного ставлення». Визначено, що результативність діяльності залежить від характеру ціннісних орієнтацій її суб'єкта. Наголошено на тому, що цінності виступають як внутрішні регулятори діяльності вчителя початкових класів.
Опис
Ключові слова
цінності, педагогічні цінності, ціннісне ставлення, ціннісні орієнтації, педагогічна діяльність, майбутній учитель, values, pedagogical values, value attitude, value orientations, pedagogical activity, future teacher, ценности, педагогические ценности, ценностное отношение, ценностные ориентации, педагогическая деятельность, будущий учитель
