ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Тези присвячено питанню розвитку ціннісних орієнтацій майбутніх учителів, їх ціннісного ставлення, інтересу до педагогічної професії. Описано результати дослідження питання «цінностей» та «ціннісного ставлення». Визначено, що результативність діяльності залежить від характеру ціннісних орієнтацій її суб'єкта. Наголошено на тому, що цінності виступають як внутрішні регулятори діяльності вчителя початкових класів.

Опис

Ключові слова

цінності, педагогічні цінності, ціннісне ставлення, ціннісні орієнтації, педагогічна діяльність, майбутній учитель, values, pedagogical values, value attitude, value orientations, pedagogical activity, future teacher, ценности, педагогические ценности, ценностное отношение, ценностные ориентации, педагогическая деятельность, будущий учитель

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в