Педагогічна практика як мотиваційна складова професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тезах розглянуто потенціал педагогічної практики щодо формування професійної мотивації майбутнього вчителя початкових класів. Охарактеризовано професійну мотивацію. Акцентовано увагу на питання професійного розвитку і професійної мотивації до педагогічної діяльності студентів під час проходження педагогічної практики. Розглянуто фактори, що впливають на ефективність організації педагогічної практики.
Опис
Ключові слова
педагогічна практика, професійна мотивація, майбутній вчитель початкових класів, студенти, професійна підготовка, практична підготовка, pedagogical practice, professional motivation, future elementary school teacher, students, vocational training, practical training, педагогическая практика, профессиональная мотивация, будущий учитель начальных классов, студенты, профессиональная подготовка, практическая подготовка
