Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/450
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРепко, Інна-
dc.contributor.authorОдарченко, Вероніка-
dc.date.accessioned2020-06-02T08:27:30Z-
dc.date.available2020-06-02T08:27:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/450-
dc.descriptionРепко І. П. Педагогічна взаємодія як передумова самонавчання студента / І. П. Репко, В. І. Одарченко // Stav, problémy a perspektívy pedagogického štúdia a sociálnej práce : мedzinárodná vedecko-praktická konferencia (Sládkovičovo, Slovak Republic, 28-29 októbra 2016 r.). – Sládkovičovo, 2016. – С. 142–144.-
dc.description.abstractНа основі аналізу наукової літератури розкрито сутність поняття «самонавчання». Досліджено процес педагогічної взаємодії як передумови самонавчання студента.en_US
dc.subjectвзаємодія, самонавчання, студентen_US
dc.subjectinteraction, self-study, studenten_US
dc.subjectвзаимодействие, самообучение, студентen_US
dc.titleПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА САМОНАВЧАННЯ СТУДЕНТАen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Odarh_tez3.pdf167.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.