Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/450
Назва: ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА САМОНАВЧАННЯ СТУДЕНТА
Автори: Репко, Інна
Одарченко, Вероніка
Ключові слова: взаємодія, самонавчання, студент
interaction, self-study, student
взаимодействие, самообучение, студент
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність поняття «самонавчання». Досліджено процес педагогічної взаємодії як передумови самонавчання студента.
Опис: Репко І. П. Педагогічна взаємодія як передумова самонавчання студента / І. П. Репко, В. І. Одарченко // Stav, problémy a perspektívy pedagogického štúdia a sociálnej práce : мedzinárodná vedecko-praktická konferencia (Sládkovičovo, Slovak Republic, 28-29 októbra 2016 r.). – Sládkovičovo, 2016. – С. 142–144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/450
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Odarh_tez3.pdf167.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.