Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/450
Назва: | ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА САМОНАВЧАННЯ СТУДЕНТА |
Автори: | Репко, Інна Одарченко, Вероніка |
Ключові слова: | взаємодія, самонавчання, студент interaction, self-study, student взаимодействие, самообучение, студент |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність поняття «самонавчання». Досліджено процес педагогічної взаємодії як передумови самонавчання студента. |
Опис: | Репко І. П. Педагогічна взаємодія як передумова самонавчання студента / І. П. Репко, В. І. Одарченко // Stav, problémy a perspektívy pedagogického štúdia a sociálnej práce : мedzinárodná vedecko-praktická konferencia (Sládkovičovo, Slovak Republic, 28-29 októbra 2016 r.). – Sládkovičovo, 2016. – С. 142–144. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/450 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Odarh_tez3.pdf | 167.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.