ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА САМОНАВЧАННЯ СТУДЕНТА

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність поняття «самонавчання». Досліджено процес педагогічної взаємодії як передумови самонавчання студента.

Опис

Репко І. П. Педагогічна взаємодія як передумова самонавчання студента / І. П. Репко, В. І. Одарченко // Stav, problémy a perspektívy pedagogického štúdia a sociálnej práce : мedzinárodná vedecko-praktická konferencia (Sládkovičovo, Slovak Republic, 28-29 októbra 2016 r.). – Sládkovičovo, 2016. – С. 142–144.

Ключові слова

взаємодія, самонавчання, студент, interaction, self-study, student, взаимодействие, самообучение, студент

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в