ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА САМОНАВЧАННЯ СТУДЕНТА
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність поняття «самонавчання». Досліджено процес педагогічної взаємодії як передумови самонавчання студента.
Опис
Репко І. П. Педагогічна взаємодія як передумова самонавчання студента / І. П. Репко, В. І. Одарченко // Stav, problémy a perspektívy pedagogického štúdia a sociálnej práce : мedzinárodná vedecko-praktická konferencia (Sládkovičovo, Slovak Republic, 28-29 októbra 2016 r.). – Sládkovičovo, 2016. – С. 142–144.
Ключові слова
взаємодія, самонавчання, студент, interaction, self-study, student, взаимодействие, самообучение, студент
