ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО ЯК ВИД ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі зроблено теоретичний аналіз поняття «образотворче мистецтво» у працях вчених-педагогів, також проаналізовано підходи вивчення образотворчого мистецтва вітчизняних вчених. Крім цього у статті зроблено акцент на тісний взаємозв’язок образотворчого мистецтва як вида художньо-продуктивної діяльності з психологією, в контексті арт-терапії, яка допомогає дітям у розвитку емоційної сфери, мовлення, уяви, дрібної моторики, використовується при адаптації дитини до умов дитячого саду і при готовності до навчання у школі. Також знімає у дитини різні прояви нестабільності настрою, тревоги, агресії, сприяє виникненню позитивних емоцій.
Опис
Штефан М. В. Образотворче мистецтво як вид художньо-продуктивної діяльності та його вплив на психічне здоров’я дітей дошкільного віку / М. В. Штефан, А. В. Нежута // Всесвітній конгрес, присвячений міжнародному дню науки / Нац. Акад.наук. – Київ, 2019.
Ключові слова
навички, колір, дошкільний вік, малюнок, ліплення, аплікація, образ, виховання, арт-терапія, skills, color, preschool-age, picture, plastic arts, pattern, image, upbringing, art therapy, навыки, цвет, дошкольный возраст, рисунок, лепка, аппликация, образ, воспитание, арт-терапия
