Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4299
Title: | Освітні квести як засіб формування професійної мотивації майбутніх педагогів |
Authors: | Агєєнко, Тетяна Корсікова, Катерина Нікуленко, Світлана |
Keywords: | освітній квест, ігрові технології, креативність, здобувачі вищої освіти, мотив, мотивація educational quest, game technologies, creativity, higher education students, motive, motivation |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | У статті представлена актуальна проблема сучасної освіти, що полягає в побудові такого освітнього процесу, який міг би збуджувати професійну мотивацію майбутніх педагогів. Незважаючи на велике розмаїття підходів, більшість учених підкреслюють комплексність і багатоелементність поняття «мотивація». Вирішення проблеми формування професійної мотивації вбачається у використанні активних методів навчання, зокрема квест-технологій. Метою дослідження є перевірка дидактичних можливостей освітніх квестів як засобу формування професійної мотивації майбутніх педагогів. У дослідженні представлено варіативний підхід до організації квестів для майбутніх фахівців педагогічного напряму й особливості конструювання даної технології як ланцюжка творчих завдань, що слідують один за одним. Експериментальне дослідження було спрямоване на впровадження освітніх квестів під час викладання професійно орієнтованих дисциплін і у процесі позааудиторної роботи, а також діагностику рівня професійної мотивації майбутніх педагогів. |
Description: | Агєєнко Т. А. Освітні квести як засіб формування професійної мотивації майбутніх педагогів / Тетяна Агєєнко, Катерина Корсікова, Світлана Нікуленко // Вища освіта України. – Київ, 2023. – Вип. № 4 (91). – С. 33-39 |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4299 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Korsikova_st_6.pdf | 201.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.