Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4297
Назва: Впровадження освітніх квестів в процес підготовки майбутніх педагогічних фахівців
Автори: Корсікова, Катерина
Агєєнко, Тетяна
Ключові слова: освітній квест, ігрові технології, креативність, здобувачі вищої освіти, варіативний підхід
educational quest, game technologies, creativity, higher education students, variational approach
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається квест як аутентична та орієнтована на дослідження ігрова технологія. У дослідженні звертається увага на важливість підготовки майбутніх педагогічних фахівців у контексті оволодіння ігровими технологіями в освітньому процесі ЗЗСО з різними віковими категоріями дітей. Дослідники взяли за мету дослідити доцільність застосування квестів у підготовці майбутніх учителів початкових класів та бакалаврів культурології. Квест розкривають як дидактичну структуру, в рамках якої викладач удосконалює пошукову діяльність здобувачів освіти, задає їм параметри цієї діяльності і визначає її час. У статті представлено варіативний підхід до організації квестів для майбутніх фахівців педагогічного напряму.
Опис: Корсікова К. Г. Впровадження освітніх квестів в процес підготовки майбутніх педагогічних фахівців / Катерина Корсікова, Тетяна Агєєнко // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря].- Дрогобич : Гельветика, 2023. – Вип. 59. Том 2. – С. 232-237
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4297
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korsikova_st_4.pdf401.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.