Критерії оцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школі
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається суть внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти й умови, що визначають ефективність та якість освітнього процесу в школі. Особливу увагу приділено правилам і процедурам оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників та керівників закладу освіти, забезпеченню інклюзивного освітнього середовища, механізмам оцінювання здобувачів освіти та ресурсному забезпеченню освітнього процесу. Проведено детальний розгляд критеріїв ефективного функціонування закладу загальної середньої освіти: система оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, оцінювання професійної діяльності науково-педагогічних працівників, аналіз управлінських процесів у закладі освіти.
Опис
Потапова Н. Критерії оцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школі / Наталя Потапова, Катерина Корсікова // Педагогічні науки: теорія та практика. – Запоріжжя, 2022. – Вип. № 1 (41). – С. 186-190
Ключові слова
внутрішня система забезпечення якості освіти, внутрішній моніторинг, формувальне оцінювання, індивідуальна траєкторія розвитку школяра, internal education quality assurance system, internal monitoring, formative assessment, individual student development trajectory
