Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4296
Назва: Критерії оцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школі
Автори: Потапова, Наталя
Корсіков, Катерина
Ключові слова: внутрішня система забезпечення якості освіти, внутрішній моніторинг, формувальне оцінювання, індивідуальна траєкторія розвитку школяра
internal education quality assurance system, internal monitoring, formative assessment, individual student development trajectory
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається суть внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти й умови, що визначають ефективність та якість освітнього процесу в школі. Особливу увагу приділено правилам і процедурам оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників та керівників закладу освіти, забезпеченню інклюзивного освітнього середовища, механізмам оцінювання здобувачів освіти та ресурсному забезпеченню освітнього процесу. Проведено детальний розгляд критеріїв ефективного функціонування закладу загальної середньої освіти: система оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, оцінювання професійної діяльності науково-педагогічних працівників, аналіз управлінських процесів у закладі освіти.
Опис: Потапова Н. Критерії оцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школі / Наталя Потапова, Катерина Корсікова // Педагогічні науки: теорія та практика. – Запоріжжя, 2022. – Вип. № 1 (41). – С. 186-190
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4296
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korsikova_st_3.pdf288.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.