Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4290
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дорош, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Дорошенко, В.В. | - |
dc.contributor.author | Лебедєва, В.О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-16T11:35:04Z | - |
dc.date.available | 2025-05-16T11:35:04Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4290 | - |
dc.description | Дорош Т. Л. Формування професійної компетентності в майбутніх учителів музики / Т. Л. Дорош, В. В. Дорошенко, В. О. Лебедєва // Формування і розвиток професійної культури фахівців у галузі освіти: виклики, наукові підходи, досвід : матеріали Усеукр. наук.-практ. конф. (21 листопада 2024 р., м. Харків) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків : ХГПА, 2024. – С. 164–169. | en_US |
dc.description.abstract | Мета праці – теоретично обґрунтувати та практично розкрити особливості формування професійної компетентності в майбутніх учителів музики. Здобувачі магістерського рівня вищої освіти 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) проаналізували значення термінів «компетентність», «професійна компетентність»; розкрили особистісне ставлення до освітнього процесу, у ході якого вони набувають важливі професійні компетентності, застосовують відповідні знання та вміння. | en_US |
dc.subject | професійна компетентність, учитель музики, музичний твір | en_US |
dc.subject | professional competence, music teacher, musical opus | en_US |
dc.title | Формування професійної компетентності в майбутніх учителів музики | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник_матеріалів_конференції_ХГПА,_21_листопада_2024 (1).pdf | 5.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.