Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4285
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопенко, Альона-
dc.date.accessioned2025-05-16T07:20:12Z-
dc.date.available2025-05-16T07:20:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4285-
dc.descriptionПрокопенко А. О. Теоретико-методологічні засади педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Прокопенко Альона Олександрівна ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». – Харків, 2023. – 703 с.en_US
dc.description.abstractРоботу присвячено проблемі розробки педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти. Об‘єкт дослідження – процес едукації майбутніх учителів. Предмет дослідження – теорія й методологія педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методологічних засад, розробці та експериментальній перевірці ефективності впровадження педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти. The work is devoted to the problem of developing a pedagogical concept of educating future teachers in the conditions of digitalization of education. The object of research is the process of education of future teachers. The subject of the study is the theory and methodology of the pedagogical concept of educating future teachers in the conditions of digitalization of education. The purpose of the research is to substantiate the theoretical and methodological principles, develop and experimentally check the effectiveness of the implementation of the pedagogical concept of educating future teachers in the conditions of digitalization of education.en_US
dc.subjectпедагогічна концепція, едукації, діджиталізації, управління, майбутні учителіen_US
dc.subjectpedagogical concept, education, digitalization, management, future teachersen_US
dc.titleТеоретико-методологічні засади педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освітиen_US
Розташовується у зібраннях:Дисертації викладачів академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прокопенко_dys_2023.pdf35.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.