Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4274
Назва: Розвиток системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття
Автори: Бабакіна, Оксана
Ключові слова: розвиток, система, управління, підвищення кваліфікації, науково-педагогічний працівник, заклад вищої освіти
development, system, management, professional development, academic staff, higher educational establishment
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Роботу присвячено проблемі розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття. Об’єктом дослідження є система підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти. Предметом дослідження є розвиток системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття. Метою дослідження є на основі цілісного ретроспективного аналізу розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття розробити періодизацію, визначити особливості та виявити тенденції цього процесу. Дослідження проблеми розвитку СПК НПП ЗВО України останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття здійснено відповідно до чотирьох рівнів методології: філософського, загальнонаукового, конкретнонаукового, технологічного. Логіка побудови дисертаційної роботи зумовлена використанням діалектичного, системного, синергетичного, критеріально-комплексного, компаративного, історичного, особистісного, андрагогічного, компетентнісного підходів наукового дослідження. The thesis deals with the issue of advancing the system of academic staff professional development in Ukraine from the mid 1970s to the beginning of the 21st century. The research object is the system of academic staff professional development. The research subject is advancing the system of academic staff professional development in Ukraine from the mid 1970s to the beginning of the 21st century. The research aim is to develop periodization, identify features and trends ibased on a holistic retrospective analysis of advancing the system of academic staff professional development in Ukraine from the mid 1970s to the beginning of the 21st century. Studying the issue of advancing the system of academic staff professional development in Ukraine from the mid 1970s to the beginning of the 21st century is carried out according to four levels of methodology: philosophical, general scientific, concrete scientific, technological. The thesis logic is conditioned by the use of dialectical, systemic, synergetic, criterion-complex, comparative, historical, personal, andragogical, competence approaches of scientific research
Опис: Бабакіна О. О. Розвиток системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 ; 13.00.06 / Бабакіна Оксана Олексіївна ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, 2021. – 715 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4274
Розташовується у зібраннях:Дисертації викладачів академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бабакіна_дис..pdf25.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.