Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4274
Title: | Розвиток системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття |
Authors: | Бабакіна, Оксана |
Keywords: | розвиток, система, управління, підвищення кваліфікації, науково-педагогічний працівник, заклад вищої освіти development, system, management, professional development, academic staff, higher educational establishment |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | Роботу присвячено проблемі розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття. Об’єктом дослідження є система підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти. Предметом дослідження є розвиток системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття. Метою дослідження є на основі цілісного ретроспективного аналізу розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття розробити періодизацію, визначити особливості та виявити тенденції цього процесу. Дослідження проблеми розвитку СПК НПП ЗВО України останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття здійснено відповідно до чотирьох рівнів методології: філософського, загальнонаукового, конкретнонаукового, технологічного. Логіка побудови дисертаційної роботи зумовлена використанням діалектичного, системного, синергетичного, критеріально-комплексного, компаративного, історичного, особистісного, андрагогічного, компетентнісного підходів наукового дослідження. The thesis deals with the issue of advancing the system of academic staff professional development in Ukraine from the mid 1970s to the beginning of the 21st century. The research object is the system of academic staff professional development. The research subject is advancing the system of academic staff professional development in Ukraine from the mid 1970s to the beginning of the 21st century. The research aim is to develop periodization, identify features and trends ibased on a holistic retrospective analysis of advancing the system of academic staff professional development in Ukraine from the mid 1970s to the beginning of the 21st century. Studying the issue of advancing the system of academic staff professional development in Ukraine from the mid 1970s to the beginning of the 21st century is carried out according to four levels of methodology: philosophical, general scientific, concrete scientific, technological. The thesis logic is conditioned by the use of dialectical, systemic, synergetic, criterion-complex, comparative, historical, personal, andragogical, competence approaches of scientific research |
Description: | Бабакіна О. О. Розвиток системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 ; 13.00.06 / Бабакіна Оксана Олексіївна ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, 2021. – 715 с. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4274 |
Appears in Collections: | Дисертації викладачів академії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бабакіна_дис..pdf | 25.92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.