Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4272
Назва: | Психолого-педагогічна проєкція академічної культури здобувача вищої освіти |
Автори: | Бужинська, Світлана Єрьоменко, Ольга Толмачова, Ірина |
Ключові слова: | освітня спільнота, академічна культура, педагогіка, психологія, юридична психологія, професійна підготовка фахівців психолого-педагогічних спеціальностей, психолого-педагогічна діагностика та профілактика educational community; academic culture; pedagogy; psychology; legal psychology; professional training of specialists in psychological and pedagogical specialties; psychological and pedagogical diagnostics and prevention |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито актуальність дослідження, визначено його мету, проаналізовано досвід вітчизняних та зарубіжних вчених, який дозволив стверджувати про важливість забезпечення академічної культури (далі АК) в освітній спільноті та системної побудови механізмів її формування. Відповідно, обґрунтовано проблематику АК, висвітлено нормативні документи щодо її дотримання, проаналізовано АК у психологічній та педагогічній проєкції, висвітлено результати психолого-педагогічної діагностики (анкетування) та надано відповідні рекомендації |
Опис: | Бужинська С. М. Психолого-педагогічна проєкція академічної культури здобувача вищої освіти / С. М. Бужинська, О. А. Єрьоменко, І. М. Толмачова // Проблеми сучасних трансформацій. Серія: педагогіка та психологія, 2025. – №8. https://doi.org/10.54929/2786-9199-2025-8-03-01 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4272 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tolm_st_18.pdf | 404.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.