Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАкімова, Олена-
dc.date.accessioned2025-03-27T07:36:28Z-
dc.date.available2025-03-27T07:36:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4269-
dc.descriptionТеоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації фахових компетентностей в інклюзивному освітньому просторі : монографія / О. М. Акімова ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. - Харків : ТОВ «ДІСА ПЛЮС», 2024. - 280 с.en_US
dc.description.abstractУ монографії викладено розгляд теоретичних засад підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації фахових компетентностей в інклюзивному освітньому просторі як проблеми педагогічної теорії та практики. Наукове дослідження розкриває теоретико-методологічні підходи, закономірності, принципи й функції підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації фахових компетентностей в інклюзивному освітньому просторі. Проаналізовано нормативно-правову базу професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Обґрунтовано структурно-функціональну модель системи підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації фахових компетентностей в інклюзивному освітньому просторі та її складових компонентів: мотиваційного, когнітивного, організаційно-функціонального. Виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації фахових компетентностей в інклюзивному освітньому просторі. Монографія призначена для науково-педагогічних працівників, докторантів та аспірантів, науковців, які досліджують проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації фахових компетентностей в інклюзивному освітньому просторі. The monograph presents a consideration of the theoretical foundations of training future primary school teachers to implement professional competencies in an inclusive educational space as a problem of pedagogical theory and practice. The research reveals theoretical and methodological approaches, patterns, principles and functions of training future primary school teachers to implement professional competences in an inclusive educational space. The regulatory framework for the professional training of future primary school teachers is analysed. The structural and functional model of the system of training future primary school teachers to implement professional competencies in the inclusive educational space and its components: motivational, cognitive, organisational and functional are substantiated. The pedagogical conditions for training future primary school teachers to implement professional competencies in an inclusive educational space are identified and theoretically substantiated. The monograph is intended for scientific and pedagogical workers, doctoral and postgraduate students, researchers who study the problem of training future primary school teachers to implement professional competencies in an inclusive educational space.en_US
dc.subjectмайбутній учитель початкових класів, фахові компетентності, інклюзивний освітній простір, початкова школа, заклад вищої освіти, професійна підготовкаen_US
dc.subjectfuture primary school teacher, professional competences, inclusive educational space, primary school, higher education institution, professional trainingen_US
dc.titleТеоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації фахових компетентностей в інклюзивному освітньому просторіen_US
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Акімова_монографія 2024.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.