Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4267
Title: | Навчальна практика з реалізації діяльнісного підходу |
Authors: | Акімова, Олена Одарченко, Вероніка Кузнецова, Оксана |
Keywords: | діяльнісний підхід, початкова освіта, молодші школярі, вчитель початкових класів, метод навчання «кросенсс», метод навчання «комікси», метод навчання «печворк», метод навчання «скрайбінг», метод навчання «веб-квест», проєктна діяльність activity-based approach, primary education, primary school students, primary school teacher, cross-curricular teaching method, comic book teaching method, patchwork teaching method, scribbling teaching method, web quest teaching method, project activity |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | Методичні рекомендації розроблені відповідно до освітньопрофесійних програм, навчальних планів підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, спеціальність 013 Початкова освіта (денної та заочної форми навчання), силабусу освітнього компоненту «Навчальна практика з реалізації діяльнісного підходу». Зміст методичних рекомендацій в логічній послідовності відображає зміст та структуру освітнього компоненту. Видання містить загальні положення щодо вивчення курсу, мету та завдання практики, очікувані результати, зміст практики, її організацію, керівництво тощо. Методично-організаційні вказівки, що надають змогу майбутнім учителям початкових класів зрозуміти порядок організації практики (в тому числі з використанням засобів дистанційного зв’язку), змісту та особливостей реалізації діяльнісного підходу в початковій школі. Схарактеризовано політику дотримання норм академічної доброчесності, графік та дедлайн проходження практики. Методичні рекомендації укладачі пропонують викладачам закладів вищої освіти педагогічного профілю, здобувачам вищої освіти першого (бакалаврського) рівня та всім, хто цікавиться питаннями організації та проведення практичної підготовки майбутніх фахівців до реалізації діяльнісного підходу в початковій школі. The methodological recommendations are developed in accordance with the educational and professional programmes, curricula for the training of higher education students of the first (bachelor's) level, speciality 013 Primary Education (full-time and part-time), the syllabus of the educational component ‘Educational practice in the implementation of the activity approach’. The content of the methodological recommendations reflects the content and structure of the educational component in a logical sequence. The publication contains general provisions for studying the course, the purpose and objectives of the practice, expected results, content of the practice, its organisation, management, etc. Methodological and organisational guidelines that allow future primary school teachers to understand the procedure for organising the practice (including the use of distance learning), the content and features of the implementation of the activity-based approach in primary school. The policy of compliance with the norms of academic integrity, the schedule and deadline for the internship are described. The compilers offer the methodological recommendations to teachers of pedagogical higher education institutions, students of the first (bachelor's) level of higher education and all those interested in organising and conducting practical training of future specialists in the implementation of the activity-based approach in primary school. |
Description: | Навчальна практика з реалізації діяльнісного підходу: метод. рекомендації для здобув. вищ. освіти першого (бакалаврського) рівня спец. 013 Початкова освіта/ уклад. : О. Акімова, В. Одарченко, О. Кузнецова; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно- педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2023. – 44 с. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4267 |
Appears in Collections: | Методичні матеріали |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Навчальна практика з реалізації діяльнісного підходу_Акімова.pdf | 2.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.