Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4263
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрьоменко, Ольга | - |
dc.contributor.author | Толмачева, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-03T08:07:36Z | - |
dc.date.available | 2025-03-03T08:07:36Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4263 | - |
dc.description | Єрьоменко О. Фасилітативні процеси розвитку інклюзивного освітнього середовища / О. Єрьоменко, І. Толмачева // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка : електронне наукове фахове видання, 2024. – Вип. 18 (35). – 20 с. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблематиці розбудови системи інклюзивної освіти через створення інклюзивного освітнього середовища, що забезпечує належні умови для отримання якісної освіти особам з особливими освітніми потребами. Проаналізовано процеси трансформації освітнього середовища в інклюзивне за такими аспектами як: доступність, адаптованість, рівень підтримки, соціальна інтеграція, партнерство, професійна підготовка педагогічних кадрів. Обґрунтовано необхідність розвитку інклюзивного освітнього середовища з позиції педагога – фасилітатора інклюзивних змін | en_US |
dc.subject | освітнє середовище, інклюзивне освітнє середовище (ІОС), особа з особливими освітніми потребами (ООП), інклюзивне навчання, фасилітація, учитель | en_US |
dc.subject | educational environment, inclusive educational environment (IEE), person with special educational needs (SEN), inclusive education, facilitation, teacher | en_US |
dc.title | Фасилітативні процеси розвитку інклюзивного освітнього середовища | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tolm_st_15.pdf | 405.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.