Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4263
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрьоменко, Ольга-
dc.contributor.authorТолмачева, Ірина-
dc.date.accessioned2025-03-03T08:07:36Z-
dc.date.available2025-03-03T08:07:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4263-
dc.descriptionЄрьоменко О. Фасилітативні процеси розвитку інклюзивного освітнього середовища / О. Єрьоменко, І. Толмачева // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка : електронне наукове фахове видання, 2024. – Вип. 18 (35). – 20 с.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена проблематиці розбудови системи інклюзивної освіти через створення інклюзивного освітнього середовища, що забезпечує належні умови для отримання якісної освіти особам з особливими освітніми потребами. Проаналізовано процеси трансформації освітнього середовища в інклюзивне за такими аспектами як: доступність, адаптованість, рівень підтримки, соціальна інтеграція, партнерство, професійна підготовка педагогічних кадрів. Обґрунтовано необхідність розвитку інклюзивного освітнього середовища з позиції педагога – фасилітатора інклюзивних змінen_US
dc.subjectосвітнє середовище, інклюзивне освітнє середовище (ІОС), особа з особливими освітніми потребами (ООП), інклюзивне навчання, фасилітація, учительen_US
dc.subjecteducational environment, inclusive educational environment (IEE), person with special educational needs (SEN), inclusive education, facilitation, teacheren_US
dc.titleФасилітативні процеси розвитку інклюзивного освітнього середовищаen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tolm_st_15.pdf405.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.