Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4263
Назва: | Фасилітативні процеси розвитку інклюзивного освітнього середовища |
Автори: | Єрьоменко, Ольга Толмачева, Ірина |
Ключові слова: | освітнє середовище, інклюзивне освітнє середовище (ІОС), особа з особливими освітніми потребами (ООП), інклюзивне навчання, фасилітація, учитель educational environment, inclusive educational environment (IEE), person with special educational needs (SEN), inclusive education, facilitation, teacher |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблематиці розбудови системи інклюзивної освіти через створення інклюзивного освітнього середовища, що забезпечує належні умови для отримання якісної освіти особам з особливими освітніми потребами. Проаналізовано процеси трансформації освітнього середовища в інклюзивне за такими аспектами як: доступність, адаптованість, рівень підтримки, соціальна інтеграція, партнерство, професійна підготовка педагогічних кадрів. Обґрунтовано необхідність розвитку інклюзивного освітнього середовища з позиції педагога – фасилітатора інклюзивних змін |
Опис: | Єрьоменко О. Фасилітативні процеси розвитку інклюзивного освітнього середовища / О. Єрьоменко, І. Толмачева // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка : електронне наукове фахове видання, 2024. – Вип. 18 (35). – 20 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4263 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tolm_st_15.pdf | 405.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.