Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4263
Назва: Фасилітативні процеси розвитку інклюзивного освітнього середовища
Автори: Єрьоменко, Ольга
Толмачева, Ірина
Ключові слова: освітнє середовище, інклюзивне освітнє середовище (ІОС), особа з особливими освітніми потребами (ООП), інклюзивне навчання, фасилітація, учитель
educational environment, inclusive educational environment (IEE), person with special educational needs (SEN), inclusive education, facilitation, teacher
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблематиці розбудови системи інклюзивної освіти через створення інклюзивного освітнього середовища, що забезпечує належні умови для отримання якісної освіти особам з особливими освітніми потребами. Проаналізовано процеси трансформації освітнього середовища в інклюзивне за такими аспектами як: доступність, адаптованість, рівень підтримки, соціальна інтеграція, партнерство, професійна підготовка педагогічних кадрів. Обґрунтовано необхідність розвитку інклюзивного освітнього середовища з позиції педагога – фасилітатора інклюзивних змін
Опис: Єрьоменко О. Фасилітативні процеси розвитку інклюзивного освітнього середовища / О. Єрьоменко, І. Толмачева // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка : електронне наукове фахове видання, 2024. – Вип. 18 (35). – 20 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4263
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tolm_st_15.pdf405.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.