Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФоменко, Олена-
dc.contributor.authorДаньковська, А. В.-
dc.date.accessioned2025-02-12T14:01:43Z-
dc.date.available2025-02-12T14:01:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4215-
dc.descriptionФоменко О. В. Адаптивні фітнес-технології та програми як засіб оздоровлення дітей середнього шкільного віку з обмеженими можливостями / О. В. Фоменко, А. В. Даньковська // Формування і розвиток професійної культури фахівців у галузі освіти: виклики, наукові підходи, досвід: матеріали Усеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21 листопада 2024 р.). – Харків : ХГПА. – С. 544–547.en_US
dc.description.abstractУ статті розповідається про спеціально розроблені фітнес-програми які сприяють покращенню показників, соціальної активності та загального добробуту дітей-інвалідів середнього шкільного віку. В цей період батьки обирають форму навчання у закладах середньої освіти чи спеціалізованому закладі або позашкільні установи згідно дефектів дитини. Адаптація вправ і тренувань з урахуванням індивідуальних потреб дитини сприяє досягненню позитивних результатів. Завдяки реалізації адаптивного потенціалу формуються навички та вміння необхідні для нормальної життєдіяльності, а саме: покращення функціональних можливостей організму, розвиток навичок комунікації та взаєморозумінняen_US
dc.subjectадаптація, фітнес-технології, діти середнього шкільного вікуen_US
dc.subjectadaptation, fitness technologies, middle school childrenen_US
dc.titleАдаптивні фітнес-технології та програми як засіб оздоровлення дітей середнього шкільного віку з обмеженими можливостямиen_US
Appears in Collections:Тези



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.