Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4215
Назва: Адаптивні фітнес-технології та програми як засіб оздоровлення дітей середнього шкільного віку з обмеженими можливостями
Автори: Фоменко, Олена
Даньковська, А. В.
Ключові слова: адаптація, фітнес-технології, діти середнього шкільного віку
adaptation, fitness technologies, middle school children
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті розповідається про спеціально розроблені фітнес-програми які сприяють покращенню показників, соціальної активності та загального добробуту дітей-інвалідів середнього шкільного віку. В цей період батьки обирають форму навчання у закладах середньої освіти чи спеціалізованому закладі або позашкільні установи згідно дефектів дитини. Адаптація вправ і тренувань з урахуванням індивідуальних потреб дитини сприяє досягненню позитивних результатів. Завдяки реалізації адаптивного потенціалу формуються навички та вміння необхідні для нормальної життєдіяльності, а саме: покращення функціональних можливостей організму, розвиток навичок комунікації та взаєморозуміння
Опис: Фоменко О. В. Адаптивні фітнес-технології та програми як засіб оздоровлення дітей середнього шкільного віку з обмеженими можливостями / О. В. Фоменко, А. В. Даньковська // Формування і розвиток професійної культури фахівців у галузі освіти: виклики, наукові підходи, досвід: матеріали Усеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21 листопада 2024 р.). – Харків : ХГПА. – С. 544–547.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4215
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.