Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4206
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Школа, Олена | - |
dc.contributor.author | Макотченко, Ольга | - |
dc.contributor.author | Калініна, Ангеліна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-12T09:56:12Z | - |
dc.date.available | 2025-02-12T09:56:12Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4206 | - |
dc.description | Школа О. Вплив цифрових технологій дистанційного навчання в процесі фізичного виховання на здобувачів у закладах освіти / Олена Школа, Ольга Макотченко, Ангеліна Калініна // Формування компетентностей обдарованої особистості в системі позашкільної та вищої освіти : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( Київ, 17 жовтня 2024 р.). – Київ, 2024. – № 3. – С. 402-409 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкриті основні переваги та недоліки цифрових технологій дистанційного навчання у навчальних закладах освіти. Визначено найбільш ефективний варіант інтернет-мережі для проведення дистанційного навчання у фізичному вихованні. Виявлено, що дистанційне навчання дозволяє забезпечити безперервність навчального процесу навіть у виняткових випадках, коли фізичне відвідування навчального закладу неможливе. Проаналізовано особливості дистанційної освіти саме в контексті фізичного виховання. | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання, фізичне виховання, цифрові технології, здобувачі освіти | en_US |
dc.subject | distance learning, physical education, digital technologies, education seekers | en_US |
dc.title | Вплив цифрових технологій дистанційного навчання в процесі фізичного виховання на здобувачів у закладах освіти | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
-ВПЛИВ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.pdf | 320.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.