Засоби етнопедагогіки, як метод формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку з порушенням інтелекту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Робота присвячена питанням формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку. Схарактеризовано особливості мовлення дітей старшого дошкільного віку з порушенням інтелекту, розкриті основні завдання освітньо-розвиткової роботи з формування мовленнєвої компетентності дітей цієї категорії. Запропонована експериментальна програма розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з порушенням інтелекту, основу якої складають засоби етнопедагогіки.The work is devoted to the issues of forming speech competence of preschool children with intellectual disabilities. The features of speech of older preschool children with intellectual disabilities are characterized, the main tasks of educational and developmental work on the formation of speech competence of children of this category are revealed. An experimental program for the development of speech of older preschool children with intellectual disabilities is proposed, the basis of which is the means of ethnopedagogy.

Опис

Шклярук Г. П. Засоби етнопедагогіки, як метод формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку з порушенням інтелекту : кваліфікаційна робота бакалавра / Ганна Шклярук, студентка 511 соз гр.; наук. керівник Алла Яцинік. – Харків, 2024. – 72 с.

Ключові слова

мовленнєва компетентність, розвиток мовлення, діти старшого дошкільного віку, порушення інтелектуального розвитку, етнопедагогіка, speech competence, speech development, older preschool children, intellectual development disorders, ethnopedagogy

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в