Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШклярук, Ганна-
dc.date.accessioned2025-02-07T13:48:38Z-
dc.date.available2025-02-07T13:48:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4196-
dc.descriptionШклярук Г. П. Засоби етнопедагогіки, як метод формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку з порушенням інтелекту : кваліфікаційна робота бакалавра / Ганна Шклярук, студентка 511 соз гр.; наук. керівник Алла Яцинік. – Харків, 2024. – 72 с.en_US
dc.description.abstractРобота присвячена питанням формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку. Схарактеризовано особливості мовлення дітей старшого дошкільного віку з порушенням інтелекту, розкриті основні завдання освітньо-розвиткової роботи з формування мовленнєвої компетентності дітей цієї категорії. Запропонована експериментальна програма розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з порушенням інтелекту, основу якої складають засоби етнопедагогіки.The work is devoted to the issues of forming speech competence of preschool children with intellectual disabilities. The features of speech of older preschool children with intellectual disabilities are characterized, the main tasks of educational and developmental work on the formation of speech competence of children of this category are revealed. An experimental program for the development of speech of older preschool children with intellectual disabilities is proposed, the basis of which is the means of ethnopedagogy.en_US
dc.subjectмовленнєва компетентність, розвиток мовлення, діти старшого дошкільного віку, порушення інтелектуального розвитку, етнопедагогікаen_US
dc.subjectspeech competence, speech development, older preschool children, intellectual development disorders, ethnopedagogyen_US
dc.titleЗасоби етнопедагогіки, як метод формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку з порушенням інтелектуen_US
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
-Шклярук Ганна.docx18.08 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.