Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧугай, Дар’я-
dc.date.accessioned2025-02-07T13:20:08Z-
dc.date.available2025-02-07T13:20:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4193-
dc.descriptionЧугай Д. Д. Ігрові методи і прийоми формування фонетичного складника мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з порушенням мовлення : кваліфікаційна робота бакалавра / Дар’я Чугай, студентка 511 соз гр.; наук. керівник Алла Яцинік. – Харків, 2024. – 62 с.en_US
dc.description.abstractУ роботі розкриті основні засади формування фонетичного складника мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з порушенням мовлення, визначені складові фонетичної компоненти мовленнєвої діяльності. Після аналізу існуючих діагностичних методик запропонована експериментальна діагностична програма визначення рівня сформованості фонетичної компетентності дітей дошкільного віку з порушенням мовлення та розроблена експериментальна корекційна програма формування фонетичного складника мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з порушенням мовлення. The work reveals the basic principles of the formation of the phonetic component of speech competence of preschool children with speech disorders, identifies the components of the phonetic component of speech activity. After analyzing existing diagnostic methods, an experimental diagnostic program for determining the level of formation of phonetic competence of preschool children with speech disorders is proposed and an experimental correction program for the formation of the phonetic component of speech competence of preschool children with speech disorders is developed.en_US
dc.subjectдіти дошкільного віку, мовленнєва компетентність, фонетичний складник, компоненти фонетичного складника, ігрові методи і прийомиen_US
dc.subjectpreschool children, speech competence, phonetic component, components of the phonetic component, game methods and techniquesen_US
dc.titleІгрові методи і прийоми формування фонетичного складника мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з порушенням мовленняen_US
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
-Чугай Дарья.docx17.24 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.