Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагорна, Світлана-
dc.date.accessioned2025-02-06T13:44:28Z-
dc.date.available2025-02-06T13:44:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4191-
dc.descriptionНагорна С. А. Організація логопедичної допомоги дітям раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку : кваліфікаційна робота магістра / Світлана Нагорна студентка 21 солз гр.; наук. керівник Алла Яцинік. – Харків, 2023. – 67 с.en_US
dc.description.abstractРобота присвячена питанням організації логопедичної допомоги дітям раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку. Особливого значення у ефективності логопедичної роботи з дітьми раннього віку набувають правильно підібрані методи і прийоми логопедичного впливу, які повинні враховувати тип провідної діяльності дитини цієї вікової категорії. Плануючи траєкторію освітньо-розвиткової роботи з дітьми раннього віку, перевагу слід надавати ігровим методам і прийомам. Сутність педагогічного експерименту полягала у створенні експериментальної програми організації логопедичної допомоги дітям раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку, яка пройшла перевірку за рахунок впровадження її в освітньо-розвитковий процес дошкільної установи. The work is devoted to the issues of organization of speech therapy assistance for young children with delayed speech development. Properly selected methods and techniques of speech therapy influence, which must take into account the type of leading activity of the child of this age category, are of particular importance in the effectiveness of speech therapy work with young children. When planning the trajectory of educational and developmental work with young children, preference should be given to game methods and techniques. The essence of the pedagogical experiment was the creation of an experimental program for the organization of speech therapy assistance for young children with delayed speech development, which was verified by introducing it into the educational and developmental process of a preschool institution.en_US
dc.subjectранній вік, затримка мовленнєвого розвитку, провідна діяльність, логопедична допомога, ігрові методи і прийомиen_US
dc.subjectearly age, delay in speech development, leading activity, speech therapy assistance, game methods and techniquesen_US
dc.titleОрганізація логопедичної допомоги дітям раннього віку із затримкою мовленнєвого розвиткуen_US
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нагорна Світлана.docx16.45 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.