Особливості формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дипломна робота присвячена дослідженню процесів формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку, які мають порушення інтелектуального розвитку. Дослідження базується на вивченні специфічних особливостей мовленнєвого розвитку цієї категорії дітей та ідентифікації факторів, що впливають на їхню здатність взаємодіяти в мовленні.
В роботі проводиться аналіз теоретичних підходів до діалогічного мовлення та висвітлюються особливості його формування у контексті порушень інтелектуального розвитку. Досліджуються педагогічні та психологічні аспекти, що впливають на процес взаємодії та спілкування дітей у мовленнєвому середовищі.
У центрі уваги розглядається розробка та ефективність педагогічних методів та прийомів, спрямованих на підтримку та розвиток діалогічного мовлення у дітей з порушеннями інтелекту. Дослідження включає в себе практичні експерименти та оцінку динаміки розвитку дітей у процесі застосування запропонованих педагогічних підходів
Опис
Март’янова Т. Особливості формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра за cпецiальнicтю 016 Cпеціальна освіта / Т. Март’янова ; наук. кер. В. Тарасова. – Харків, 2023
Ключові слова
діалогічне мовлення, молодший шкільний вік, порушення інтелектуального розвитку, логопедича робота, dialogical speech, lower school age, intellectual development disorders, speech therapy work
