Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4178
Назва: Особливості формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту
Автори: Март’янова, Тетяна
Ключові слова: діалогічне мовлення, молодший шкільний вік, порушення інтелектуального розвитку, логопедича робота
dialogical speech, lower school age, intellectual development disorders, speech therapy work
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена дослідженню процесів формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку, які мають порушення інтелектуального розвитку. Дослідження базується на вивченні специфічних особливостей мовленнєвого розвитку цієї категорії дітей та ідентифікації факторів, що впливають на їхню здатність взаємодіяти в мовленні. В роботі проводиться аналіз теоретичних підходів до діалогічного мовлення та висвітлюються особливості його формування у контексті порушень інтелектуального розвитку. Досліджуються педагогічні та психологічні аспекти, що впливають на процес взаємодії та спілкування дітей у мовленнєвому середовищі. У центрі уваги розглядається розробка та ефективність педагогічних методів та прийомів, спрямованих на підтримку та розвиток діалогічного мовлення у дітей з порушеннями інтелекту. Дослідження включає в себе практичні експерименти та оцінку динаміки розвитку дітей у процесі застосування запропонованих педагогічних підходів
Опис: Март’янова Т. Особливості формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра за cпецiальнicтю 016 Cпеціальна освіта / Т. Март’янова ; наук. кер. В. Тарасова. – Харків, 2023
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4178
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MARTYANOVА.docx20.4 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.