Особливості формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дипломна робота присвячена дослідженню процесів формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку, які мають порушення інтелектуального розвитку. Дослідження базується на вивченні специфічних особливостей мовленнєвого розвитку цієї категорії дітей та ідентифікації факторів, що впливають на їхню здатність взаємодіяти в мовленні. В роботі проводиться аналіз теоретичних підходів до діалогічного мовлення та висвітлюються особливості його формування у контексті порушень інтелектуального розвитку. Досліджуються педагогічні та психологічні аспекти, що впливають на процес взаємодії та спілкування дітей у мовленнєвому середовищі. У центрі уваги розглядається розробка та ефективність педагогічних методів та прийомів, спрямованих на підтримку та розвиток діалогічного мовлення у дітей з порушеннями інтелекту. Дослідження включає в себе практичні експерименти та оцінку динаміки розвитку дітей у процесі застосування запропонованих педагогічних підходів

Опис

Март’янова Т. Особливості формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра за cпецiальнicтю 016 Cпеціальна освіта / Т. Март’янова ; наук. кер. В. Тарасова. – Харків, 2023

Ключові слова

діалогічне мовлення, молодший шкільний вік, порушення інтелектуального розвитку, логопедича робота, dialogical speech, lower school age, intellectual development disorders, speech therapy work

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в