Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4178
Title: | Особливості формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту |
Authors: | Март’янова, Тетяна |
Keywords: | діалогічне мовлення, молодший шкільний вік, порушення інтелектуального розвитку, логопедича робота dialogical speech, lower school age, intellectual development disorders, speech therapy work |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | Дипломна робота присвячена дослідженню процесів формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку, які мають порушення інтелектуального розвитку. Дослідження базується на вивченні специфічних особливостей мовленнєвого розвитку цієї категорії дітей та ідентифікації факторів, що впливають на їхню здатність взаємодіяти в мовленні. В роботі проводиться аналіз теоретичних підходів до діалогічного мовлення та висвітлюються особливості його формування у контексті порушень інтелектуального розвитку. Досліджуються педагогічні та психологічні аспекти, що впливають на процес взаємодії та спілкування дітей у мовленнєвому середовищі. У центрі уваги розглядається розробка та ефективність педагогічних методів та прийомів, спрямованих на підтримку та розвиток діалогічного мовлення у дітей з порушеннями інтелекту. Дослідження включає в себе практичні експерименти та оцінку динаміки розвитку дітей у процесі застосування запропонованих педагогічних підходів |
Description: | Март’янова Т. Особливості формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра за cпецiальнicтю 016 Cпеціальна освіта / Т. Март’янова ; наук. кер. В. Тарасова. – Харків, 2023 |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4178 |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MARTYANOVА.docx | 20.4 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.