Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4178
Title: Особливості формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту
Authors: Март’янова, Тетяна
Keywords: діалогічне мовлення, молодший шкільний вік, порушення інтелектуального розвитку, логопедича робота
dialogical speech, lower school age, intellectual development disorders, speech therapy work
Issue Date: 2023
Abstract: Дипломна робота присвячена дослідженню процесів формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку, які мають порушення інтелектуального розвитку. Дослідження базується на вивченні специфічних особливостей мовленнєвого розвитку цієї категорії дітей та ідентифікації факторів, що впливають на їхню здатність взаємодіяти в мовленні. В роботі проводиться аналіз теоретичних підходів до діалогічного мовлення та висвітлюються особливості його формування у контексті порушень інтелектуального розвитку. Досліджуються педагогічні та психологічні аспекти, що впливають на процес взаємодії та спілкування дітей у мовленнєвому середовищі. У центрі уваги розглядається розробка та ефективність педагогічних методів та прийомів, спрямованих на підтримку та розвиток діалогічного мовлення у дітей з порушеннями інтелекту. Дослідження включає в себе практичні експерименти та оцінку динаміки розвитку дітей у процесі застосування запропонованих педагогічних підходів
Description: Март’янова Т. Особливості формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра за cпецiальнicтю 016 Cпеціальна освіта / Т. Март’янова ; наук. кер. В. Тарасова. – Харків, 2023
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4178
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARTYANOVА.docx20.4 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.