Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроскурняк, Олена-
dc.contributor.authorПєхарєва, Альона-
dc.contributor.authorБровченко, Анастасія-
dc.date.accessioned2025-02-05T13:07:01Z-
dc.date.available2025-02-05T13:07:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4174-
dc.descriptionМетодичні настанови до проходження переддипломної практики для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 016.02 Спеціальна освіта (Корекційна психопедагогіка) / укладачі : О. І. Проскурняк А. С. Пєхарєва, А. К. Бровченко ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2024. – 95 с.en_US
dc.description.abstractМетодичні настанови до проходження переддипломної практики для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 016.02 Спеціальна освіта (Корекційна психопедагогіка) підготовлені на основі програм практик та розраховані для здобувачів освіти кафедри спеціальної педагогіки і психології та інклюзивної освіти. Практика є складовою частиною навчальної програми підготовки здобувачів, має чітко визначені цілі, завдання проходження практики, форми оцінювання знань, перелік звітної документації. Матеріали містять програму практики, порядок представлення її результатів, теоретичні та методичні матеріалиen_US
dc.subjectнаукова робота, самостійна робота, здобувачі освіти, дослідження, освітній процес, практикаen_US
dc.titleМетодичні настанови до проходження переддипломної практики для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 016.02 Спеціальна освіта (Корекційна психопедагогіка)en_US
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Переддипломна бакалавр олиго.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.