Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4172
Title: | Теоретичний аналіз з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів |
Authors: | Калініна, Тетяна Яцинік, Алла |
Keywords: | діти з особливими освітніми потребами, інклюзивно-ресурсний центр, психолого-педагогічний супровід, індивідуальна програма розвитку, команда children with special educational needs, inclusive resource center, psychological and pedagogical support, individual development program, team |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | У статті висвітлені питання діяльності інклюзивно-ресурсного центру основною метою якого є забезпечення доступності та високої якості освіти для дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Основний акцент зроблено на системі психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, проблемі організації та змісту оптимального психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Також у сучасних умовах розвитку освіти вирішальну роль відіграє її кадрове забезпечення. Розглянуто основні посади в інклюзивно-ресурсному центрі для надання психолого-педагогічних та кoрекційно-розвиткових послуг. Увага приділена питанням якості кадрового забезпечення інклюзивно-ресурсного центру, а саме високий рівень професійної компетенції фахівців, належна підготовка та перепідготовка, регулярність підвищення свого професійного рівня. |
Description: | Калініна Т. С. Теоретичний аналіз з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів / Тетяна Калініна, Алла Яцинік // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2024 – Вип. 2. – С. 119-124 |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4172 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yatsynik_st1.docx | 32.23 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.