Особливості формування фонематичних процесів у дітей з особливими освітніми потребами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Робота досліджує ефективність використання ігрових вправ спрямованих на розвиток слухового контролю, фонематичного слуху, фонематичного сприйняття, артикуляційної моторики, дихання; враховувати індивідуальні можливості кожної дитини з урахуванням її вікових і психічних особливостей. Стаття аналізує вплив корекційно-відновлювальної роботи дітям з ООП з метою покращення стану сформованості фонематичних процесів та сприяти їх всебічному гармонійному розвитку.

Опис

Самойлова І. В. Особливості формування фонематичних процесів у дітей з особливими освітніми потребами / Ірина Самойлова, В. В. Кулешова, О. В. Філіппова // Background of pedagogical and psychological sciences : зб. наукових праць за матеріалами International scientific conference (October 3–4, 2024). – Riga, Latvia : Baltija publishing, 2024. – Р. 107-111

Ключові слова

Діти з ООП, корекційно-відновлювальна робота, фонематичні процеси, ігрова діяльність

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в