Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрилуцька, Діана-
dc.date.accessioned2025-02-05T08:54:49Z-
dc.date.available2025-02-05T08:54:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4158-
dc.descriptionПрилуцька Д. Інклюзивне освітнє середовище як фактор розвитку навичок міжособистісної взаємодії у дітей з РАС : бакалаврська робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / Д. Прилуцька ; наук. кер. А. Пєхарєва. – Харків, 2024en_US
dc.description.abstractБакалаврська робота присвячена вивченню ролі інклюзивного освітнього середовища у розвитку навичок міжособистісної взаємодії у дітей з розладами аутистичного спектра (РАС). Дослідження зосереджено на визначенні основних чинників, які сприяють розвитку соціальних і комунікаційних навичок у дітей, що мають особливі потреби, в умовах інклюзивної освіти. У роботі розглядаються методи і підходи, які використовуються в інклюзивних закладах для підтримки дітей з РАС у процесі соціалізації та розвитку навичок взаємодії з однолітками. Особливу увагу приділено дослідженню технік, які допомагають дітям з РАС адаптуватися до навчального середовища, взаємодіяти з іншими дітьми та педагогами, а також налагоджувати ефективну комунікацію. Запропоновані практичні рекомендації для педагогів, психологів і спеціалістів, що працюють з дітьми з РАС, щодо розвитку навичок міжособистісної взаємодії в умовах інклюзивного навчання. Робота має практичне значення для педагогів, психологів, вихователів і науковців у сфері спеціальної освіти, а також для всіх, хто працює з дітьми з РАС у інклюзивному середовищіen_US
dc.subjectінклюзивне освітнє середовище, міжособистісна взаємодія, діти з РАС, соціалізація, комунікація, спеціальна освіта, інклюзивне навчання.en_US
dc.subjectinclusive educational environment, interpersonal interaction, children with ASD, socialization, communication, special education, inclusive learning.en_US
dc.titleІнклюзивне освітнє середовище як фактор розвитку навичок міжособистісної взаємодії у дітей з РАСen_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prilutska.docx20.59 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.