Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4158
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прилуцька, Діана | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-05T08:54:49Z | - |
dc.date.available | 2025-02-05T08:54:49Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4158 | - |
dc.description | Прилуцька Д. Інклюзивне освітнє середовище як фактор розвитку навичок міжособистісної взаємодії у дітей з РАС : бакалаврська робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / Д. Прилуцька ; наук. кер. А. Пєхарєва. – Харків, 2024 | en_US |
dc.description.abstract | Бакалаврська робота присвячена вивченню ролі інклюзивного освітнього середовища у розвитку навичок міжособистісної взаємодії у дітей з розладами аутистичного спектра (РАС). Дослідження зосереджено на визначенні основних чинників, які сприяють розвитку соціальних і комунікаційних навичок у дітей, що мають особливі потреби, в умовах інклюзивної освіти. У роботі розглядаються методи і підходи, які використовуються в інклюзивних закладах для підтримки дітей з РАС у процесі соціалізації та розвитку навичок взаємодії з однолітками. Особливу увагу приділено дослідженню технік, які допомагають дітям з РАС адаптуватися до навчального середовища, взаємодіяти з іншими дітьми та педагогами, а також налагоджувати ефективну комунікацію. Запропоновані практичні рекомендації для педагогів, психологів і спеціалістів, що працюють з дітьми з РАС, щодо розвитку навичок міжособистісної взаємодії в умовах інклюзивного навчання. Робота має практичне значення для педагогів, психологів, вихователів і науковців у сфері спеціальної освіти, а також для всіх, хто працює з дітьми з РАС у інклюзивному середовищі | en_US |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище, міжособистісна взаємодія, діти з РАС, соціалізація, комунікація, спеціальна освіта, інклюзивне навчання. | en_US |
dc.subject | inclusive educational environment, interpersonal interaction, children with ASD, socialization, communication, special education, inclusive learning. | en_US |
dc.title | Інклюзивне освітнє середовище як фактор розвитку навичок міжособистісної взаємодії у дітей з РАС | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Prilutska.docx | 20.59 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.