Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4157
Title: | Формування графічних умінь дітей старшого дошкільного віку з дизартрією : кваліфікаційна робота магістра |
Authors: | Глущенко, Ірина |
Keywords: | графічні уміння, мовлення, розвиток, дизартрія graphic skills, speech, development, dysarthria |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | Мета дослідження : розробити зміст корекційної роботи з формування графічних умінь у дошкільників із стертою формою дизартрії. Об'єкт дослідження - графічна діяльність дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрією. Предмет дослідження - корекційна робота з формування графічних умінь у дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії Основні результати. Дослідження, проведене у рамках магістерської роботи, дозволило виявити, що в дітей із дизартрією старшого дошкільного віку виявляється якісна своєрідність формування дрібної моторики, а також кореляція між недоліками мовленнєвого та моторного розвитку. Ефективність корекційно-педагогічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку з дизартрією підвищиться при створенні системи роботи, включаючи спеціальний зміст, форми та методи, спрямовані на розвиток дрібної моторики. Також результати проведеного дослідження дозволяють нам говорити про те, що у процесі розвитку у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії без спеціального навчання до початку шкільного навчання не формуються графічні вміння, що необхідні для письма. Результати дослідження можуть бути використані під час проведення диференціальної діагностики легких відхилень у розвитку дітей, розробки корекційних програм для роботи з дітьми з відхиленнями у розвитку. Research object: to develop the content of correctional work on the formation of graphic skills in preschoolers with erased dysarthria. Research object - graphic activity of senior preschool children with erased dysarthria. Research subject - correctional work on the formation of graphic skills in preschoolers with erased dysarthria Main results. The study, conducted as part of the master's thesis, revealed that senior preschool children with dysarthria have a qualitative originality in the formation of fine motor skills, and a relationship was established between the deficiencies in speech and motor development. Will the effectiveness of correctional and pedagogical work with senior preschoolers with dysarthria increase with the creation of? The results of the study also indicate that in the process of development, senior preschoolers with a latent form of dysarthria do not develop graphic skills necessary for writing without special training before starting school. The results of the study can be used in the differential diagnosis of mild developmental deviations in children, the development of correctional programs for working with children with developmental deviations. |
Description: | Глущенко І. В. Формування графічних умінь дітей старшого дошкільного віку з дизартрією : кваліфікаційна робота магістра / Ірина Глущенко, студентка 21-СОЛЗ гр; наук. кер. Ірина Самойлова. – Харків, 2024. –77с. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4157 |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Glushchenko.docx | 19.81 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.