Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДуда, Віталіна-
dc.date.accessioned2025-02-05T08:40:30Z-
dc.date.available2025-02-05T08:40:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4156-
dc.descriptionДуда В. Ритміка як засіб корекції порушення звуко-складової структури слова у дошкільників із ЗНМ : кваліфікаційна робота магістра / Віталіна Дуда, студентка 21-СОЛЗ гр; наук. кер. Ірина Самойлова. – Харків, 2024. – 77с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження: вивчення специфіки порушення звуко-складової структури слова у дошкільників із ЗНМ 3 рівня розвитку та визначення на цій основі педагогічного засобу корекції даного порушення. Об’єкт дослідження – формування звуко-складової структури слова дошкільників із ЗНМ 3 рівня розвитку. Предмет дослідження – ритміка як засіб корекції порушень звуко-складової структури слова у дошкільників із ЗНМ 3 рівня розвитку. Основні результати. Дослідження, проведене у рамках магістерської роботи, дозволило виявити, що в дітей із ЗНМ старшого дошкільного віку виявляється якісна своєрідність формування звукоскладової. Аналіз літературних даних щодо проблеми формування звуко-складової структури слова у дітей з нормальним мовленнєвим розвитком показав, що причини тимчасових порушень звуко-складової структури слова в міру розвитку дитини дослідники вбачають у недостатності рухових та/або слухових можливостей дітей дошкільників. У дослідженнях з розглянутої проблеми показано, що дефекти звуковимови у дітей з порушенням мовлення часто поєднуються з порушеннями звуко-складової структури слова, що виявляються як у порушеннях кількості та послідовності складів, так і структури мовлення. The purpose of the study: to study the specifics of violations of the sound- composite structure of words in preschoolers with AMI of the 3rd level of development and to determine on this basis a pedagogical means of correcting this violation. Subject of the study: rhythm as a means of correcting violations of the sound-composite structure of words in preschoolers with AMI of the 3rd level of development. Main results. The study, conducted as part of the master's thesis, revealed that children with AMI of senior preschool age have a qualitative originality in the formation of a sound complex. An analysis of literary data on the problem of the formation of the sound-composite structure of a word in children with normal speech development showed that researchers of children; speech see the causes of temporary violations of the sound-composite structure of a word as the child develops in the insufficiency of the motor and/or auditory abilities of preschool children. Research on the problem under consideration has shown that pronunciation defects in children with speech disorders are often combined with violations of the sound-composite structure of a word, manifested both in violations of the number and sequence of syllables, and in the structure of speech. The results of the study can be used in the differential diagnosis of mild deviations in the development of children, the development of correctional programs for working with children with developmental disabilities.en_US
dc.subjectмовлення, загальне недорозвинення мовлення, звукоскладове порушення, ритмікаen_US
dc.subjectspeech, general speech underdevelopment, sound-complex excitation, rhythmen_US
dc.titleРитміка як засіб корекції порушення звуко-складової структури слова у дошкільників із ЗНМen_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Duda.docx19.46 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.