Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4154
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Паніна, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-05T08:13:42Z | - |
dc.date.available | 2025-02-05T08:13:42Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4154 | - |
dc.description | Паніна Олена. Розвиток фонематичних процесів у дітей з особливими освітніми потребами : магістерська робота / Олена Паніна, студентка 611 СО гр., кафедри корекційної освіти та спеціальної психології; наук. кер. Ірина Самойлова. – Харків, 2022. – 85 с. | en_US |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена проблемі розвитку фонематичних процесів у дітей з особливими освітніми потребами (ООП). У досліджені посиленою увагою визначено до поглибленого вивчення особливостей загального, психічного і мовленнєвого розвитку дітей з загальним недорозвитком мовлення з урахуванням її психофізичних особливостей, можливостей, здібностей, інтересів тощо. Це вимагає від спеціалістів усіх галузей супроводу дітей, пошуку нових ідей, технологій, підтримки та максимально можливого розвитку дитини. Висвітлення особливостей розвитку фонематичних процесів у дітей, які мають ООП, та етапів корекційної роботи з такими дітьми. З метою розвитку слухової уваги і пам’яті, спрямованості уваги на фонологічну структуру слова, удосконалення слухового та слухо-просторового гнозису, навичок слухового контролю, що є передумовою розвитку фонематичного слуху. Аналіз і узагальнення результатів наукових досліджень показує, що в її вирішенні досягнуто значних успіхів. Саме використання корекційно–розвивальній роботі з дітьми ООП є втілення ігрових засобів. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми розвитку фонематичного слуху дітей із ООП. Теоретичні і методичні результати дослідження можуть бути використані з метою вдосконалення логопедичного впливу під час процесу розвитку фонематичного слуху у дітей, проведення корекційних занять у системі навчально–виховної роботи у закладах дошкільної освіти, планування навчально–виховного процесу. Подальші перспективи її розробки можуть полягати у поглибленому виявлені ефективності вправ та прийомів ігрової взаємодії з розвитку фонематичного слуху у дітей дошкільного віку, з особливими освітніми потребами. | en_US |
dc.subject | фонематичне сприйняття, фонематичне уявлення, фонематичні процеси, фонематичний слух, фонематична пам’ять, фонематичний аналіз і синтез, фонематичні уявлення, загальне недорозвинення мовлення | en_US |
dc.subject | phonemic perception, phonemic representation, phonemic processes, phonemic hearing, phonemic memory, phonemic analysis and synthesis, phonemic representations, general speech underdevelopment | en_US |
dc.title | Розвиток фонематичних процесів у дітей з особливими освітніми потребами | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Анотації до дипломних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Panina..docx | 19.69 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.