Ізо-технології як засіб корекції агресивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку із порушеннями інтелектуального розвитку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Бакалаврська робота присвячена дослідженню застосування ізо-технологій як ефективного засобу корекції агресивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку із порушеннями інтелектуального розвитку. У роботі проаналізовано агресивну поведінку як феномен, виявлено її специфічні прояви у дітей з інтелектуальними порушеннями, а також охарактеризовано методи та прийоми ізо-технологій у корекційній педагогіці. У дослідженні обґрунтовано важливість використання ізо-терапії (малювання, ліплення, аплікація тощо) для розвитку емоційної саморегуляції, зниження агресивних проявів, формування комунікативних навичок та стимуляції творчого потенціалу дітей. Практичні рекомендації, запропоновані у роботі, спрямовані на вдосконалення корекційної роботи з дітьми молодшого шкільного віку. Робота є корисною для педагогів, психологів, арт-терапевтів та інших фахівців, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами

Опис

Гадлевська О. Ізо-технології як засіб корекції агресивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку із порушеннями інтелектуального розвитку : бакалаврська робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / О. Гадлевська ; наук. кер. А. Пєхарєва. – Харків, 2024

Ключові слова

ізо-технології, агресивна поведінка, діти молодшого шкільного віку, порушення інтелектуального розвитку, ізо-терапія, корекційна педагогіка, емоційна саморегуляція, iso-technologies, aggressive behavior, primary school children, intellectual disabilities, iso-therapy, corrective pedagogy, emotional self-regulation

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в