Ізо-технології як засіб корекції агресивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку із порушеннями інтелектуального розвитку
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Бакалаврська робота присвячена дослідженню застосування ізо-технологій як ефективного засобу корекції агресивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку із порушеннями інтелектуального розвитку. У роботі проаналізовано агресивну поведінку як феномен, виявлено її специфічні прояви у дітей з інтелектуальними порушеннями, а також охарактеризовано методи та прийоми ізо-технологій у корекційній педагогіці.
У дослідженні обґрунтовано важливість використання ізо-терапії (малювання, ліплення, аплікація тощо) для розвитку емоційної саморегуляції, зниження агресивних проявів, формування комунікативних навичок та стимуляції творчого потенціалу дітей. Практичні рекомендації, запропоновані у роботі, спрямовані на вдосконалення корекційної роботи з дітьми молодшого шкільного віку.
Робота є корисною для педагогів, психологів, арт-терапевтів та інших фахівців, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами
Опис
Гадлевська О. Ізо-технології як засіб корекції агресивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку із порушеннями інтелектуального розвитку : бакалаврська робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / О. Гадлевська ; наук. кер. А. Пєхарєва. – Харків, 2024
Ключові слова
ізо-технології, агресивна поведінка, діти молодшого шкільного віку, порушення інтелектуального розвитку, ізо-терапія, корекційна педагогіка, емоційна саморегуляція, iso-technologies, aggressive behavior, primary school children, intellectual disabilities, iso-therapy, corrective pedagogy, emotional self-regulation
