Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4150
Назва: | Розвиток мовлення дітей з особливими освітніми потребами |
Автори: | Карпенко, Олена |
Ключові слова: | розвиток мовлення, мовленнєво-ігрова діяльність, діалог, монолог, повідомлення, зв’язне мовлення, логопедична діагностика, диференційована діагностика speech development, speech and game activity, dialogue, monologue, message, coherent speech, logopedic diagnosis, differentiated diagnosis |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота присвячена проблемі розвитку мовлення у дітей із особливими освітніми потребами (ООП). У досліджені посиленою увагою визначено до поглибленого вивчення особливостей загального, психічного і мовленнєвого розвитку дітей з ООП з урахуванням її психофізичних особливостей, можливостей, здібностей, інтересів тощо. Це вимагає від фахівців закладів спеціальної освіти з супроводу дітей, пошуку нових ідей, технологій до підтримки та максимально можливого розвитку мовлення дитини. Порушення мовлення у дітей із ООП носять системний характер. У них є несформованість всіх операцій мовленнєвої діяльності. Значні труднощі в оволодінні навичками зв’язного мовленням у дітей із ООП обумовлені недорозвиненням основних компонентів мовлення. Аналіз і узагальнення результатів наукових досліджень показує, що в її вирішенні досягнуто значних успіхів. Ефективний методом у корекційно –розвивальної роботи з дітьми з ООП з розвитку мовлення має мовленнєво-ігрова діяльність. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми розвитку мовлення дітей з ООП. Нами розроблено практичні рекомендації для педагогів і батьків дітей з ООП з формування компетентностей мовленнєвої діяльності: словникового запасу або лексичної компетентності, граматичної будови мовлення або граматичної компетентності, вимови звуків або фонетичної компетентності, зв’язного мовлення. Подальші перспективи її розробки можуть полягати у поглибленому виявлені ефективності вправ та прийомів ігрової взаємодії з розвитку фонематичного слуху у дітей дошкільного віку, які мають загальне недорозвинення мовлення. |
Опис: | Карпенко Олена. Розвиток мовлення дітей з особливими освітніми потребами : магістерська робота / Олена Карпенко, студентка 611 СО гр., кафедри корекційної освіти та спеціальної психології; наук. кер. Ірина Самойлова. – Харків, 2022. – 90с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4150 |
Розташовується у зібраннях: | Анотації до дипломних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Karpenko.docx | 19.47 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.