Формування лексичної сторони мовлення молодших школярів із ТПМ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті висвітлюються теоретико-методологічні засади розвитку мовлення дітей із тяжкими порушеннями мовлення, розкриваються завдання, напрямки та прийоми роботи над словником. Наголошується, що робота по формуванню та розвитку лексичної сторони мовлення є найважливішою складовою корекційної логопедичної роботи, органічною частиною уроків вимови, грамоти, читання та граматики. Нами зазначено, що формування і вдосконалення мисленнєвих операцій і мовних здібностей дозволяють свідомо на теоретичному рівні виховувати інтерес до мовних явищ. На початкових уроках увага приділяється конкретному значенню слова. Тісний зв’язок встановлюється між словом і предметом, словом і дією, словом і ознакою. Отже, робота по формуванню та розвитку лексичної сторони мовлення займає одне із провідних розділів корекційної роботи на уроках розвитку мовлення, а також є органічною частиною всіх уроків.

Опис

Самойлова І. В. Формування лексичної сторони мовлення молодших школярів із ТПМ / Ірина Самойлова, Олена Карпенко // Science and innovation of modern world : the 2nd International scientific and practical conference ( London, 26-28 October 2022 ). – London, United Kingdom : Cognum Publishing House, 2022. – P. 492-496

Ключові слова

Розвиток мовлення, вербальні парафазії, аграматизми, лексичні помилки, загальне недорозвинення мовлення, тяжкі порушення мовлення, Speech development, verbal paraphasias, agrammatisms, lexical, errors, general underdevelopment of speech, severe speech disorders

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в