Формування лексичної сторони мовлення молодших школярів із ТПМ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті висвітлюються теоретико-методологічні засади розвитку мовлення дітей із тяжкими порушеннями мовлення, розкриваються завдання, напрямки та прийоми роботи над словником. Наголошується, що робота по формуванню та розвитку лексичної сторони мовлення є найважливішою складовою корекційної логопедичної роботи, органічною частиною уроків вимови, грамоти, читання та граматики.
Нами зазначено, що формування і вдосконалення мисленнєвих операцій і мовних здібностей дозволяють свідомо на теоретичному рівні виховувати інтерес до мовних явищ. На початкових уроках увага приділяється конкретному значенню слова. Тісний зв’язок встановлюється між словом і предметом, словом і дією, словом і ознакою. Отже, робота по формуванню та розвитку лексичної сторони мовлення займає одне із провідних розділів корекційної роботи на уроках розвитку мовлення, а також є органічною частиною всіх уроків.
Опис
Самойлова І. В. Формування лексичної сторони мовлення молодших школярів із ТПМ / Ірина Самойлова, Олена Карпенко // Science and innovation of modern world : the 2nd International scientific and practical conference ( London, 26-28 October 2022 ). – London, United Kingdom : Cognum Publishing House, 2022. – P. 492-496
Ключові слова
Розвиток мовлення, вербальні парафазії, аграматизми, лексичні помилки, загальне недорозвинення мовлення, тяжкі порушення мовлення, Speech development, verbal paraphasias, agrammatisms, lexical, errors, general underdevelopment of speech, severe speech disorders
