Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4146
Назва: Формування лексичної сторони мовлення молодших школярів із ТПМ
Автори: Самойлова, Ірина
Карпенко, Олена
Ключові слова: Розвиток мовлення, вербальні парафазії, аграматизми, лексичні помилки, загальне недорозвинення мовлення, тяжкі порушення мовлення
Speech development, verbal paraphasias, agrammatisms, lexical, errors, general underdevelopment of speech, severe speech disorders
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються теоретико-методологічні засади розвитку мовлення дітей із тяжкими порушеннями мовлення, розкриваються завдання, напрямки та прийоми роботи над словником. Наголошується, що робота по формуванню та розвитку лексичної сторони мовлення є найважливішою складовою корекційної логопедичної роботи, органічною частиною уроків вимови, грамоти, читання та граматики. Нами зазначено, що формування і вдосконалення мисленнєвих операцій і мовних здібностей дозволяють свідомо на теоретичному рівні виховувати інтерес до мовних явищ. На початкових уроках увага приділяється конкретному значенню слова. Тісний зв’язок встановлюється між словом і предметом, словом і дією, словом і ознакою. Отже, робота по формуванню та розвитку лексичної сторони мовлення займає одне із провідних розділів корекційної роботи на уроках розвитку мовлення, а також є органічною частиною всіх уроків.
Опис: Самойлова І. В. Формування лексичної сторони мовлення молодших школярів із ТПМ / Ірина Самойлова, Олена Карпенко // Science and innovation of modern world : the 2nd International scientific and practical conference ( London, 26-28 October 2022 ). – London, United Kingdom : Cognum Publishing House, 2022. – P. 492-496
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4146
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Samoilova_tez3..pdf1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.