Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4146
Title: | Формування лексичної сторони мовлення молодших школярів із ТПМ |
Authors: | Самойлова, Ірина Карпенко, Олена |
Keywords: | Розвиток мовлення, вербальні парафазії, аграматизми, лексичні помилки, загальне недорозвинення мовлення, тяжкі порушення мовлення Speech development, verbal paraphasias, agrammatisms, lexical, errors, general underdevelopment of speech, severe speech disorders |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | У статті висвітлюються теоретико-методологічні засади розвитку мовлення дітей із тяжкими порушеннями мовлення, розкриваються завдання, напрямки та прийоми роботи над словником. Наголошується, що робота по формуванню та розвитку лексичної сторони мовлення є найважливішою складовою корекційної логопедичної роботи, органічною частиною уроків вимови, грамоти, читання та граматики. Нами зазначено, що формування і вдосконалення мисленнєвих операцій і мовних здібностей дозволяють свідомо на теоретичному рівні виховувати інтерес до мовних явищ. На початкових уроках увага приділяється конкретному значенню слова. Тісний зв’язок встановлюється між словом і предметом, словом і дією, словом і ознакою. Отже, робота по формуванню та розвитку лексичної сторони мовлення займає одне із провідних розділів корекційної роботи на уроках розвитку мовлення, а також є органічною частиною всіх уроків. |
Description: | Самойлова І. В. Формування лексичної сторони мовлення молодших школярів із ТПМ / Ірина Самойлова, Олена Карпенко // Science and innovation of modern world : the 2nd International scientific and practical conference ( London, 26-28 October 2022 ). – London, United Kingdom : Cognum Publishing House, 2022. – P. 492-496 |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4146 |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Samoilova_tez3..pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.