Організація професійної підготовки майбутніх учителів- дефектологів у вищому навчальному закладі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх педагогів дефектологів для роботи з дітьми із психофізичними порушеннями в умовах євроінтеграції. Нами встановлено, що при професійній підготовці вчителя-дефектолога необхідно включати: професійну компетентність, якісні вміння, знання, педагогічна, соціальна інтуїція; соціальну орієнтованість, уміння спілкуватись, враховувати соціально-психологічні особливості індивідів і конкретні ситуації, неконфліктність. Проведено аналіз наукових поглядів на визначення питань з проблеми підготовки дефектологів, логопедів та вихователів груп у спеціалізованих закладах дошкільної освіти, Визначено сутність поняття та структуру професіограми до професійної підготовки майбутніх учителів- дефектологів у вищому навчальному закладі

Опис

Самойлова І. В. Організація професійної підготовки майбутніх учителів дефектологів у вищому навчальному закладі / Ірина Самойлова, Вікторія Кулешова Вікторія Мальована // Освіта осіб з особливими потребами: виклики воєнного часу : матеріали VІІІ Міжнар. конгресу зі спеціальної педагогіки та психології (м. Київ, 19-20 жовтня 2022 р.). – Київ, 2022. – С. 269-273

Ключові слова

Професійне навчання, професійний відбір, професійна атестація професіограма

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в