Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4142
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лук'яник, Л.В. | - |
dc.contributor.author | Пєхарєва, Альона | - |
dc.contributor.author | Ільченко, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-04T12:20:10Z | - |
dc.date.available | 2025-02-04T12:20:10Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4142 | - |
dc.description | Лук'яник Л. Застосування інформаційних технологій під час корекції мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку / Л. В. Лук’яник, А. С. Пєхарєва, О. В. Ільченко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2023. – № 3 (107). – С. 57–66 | en_US |
dc.description.abstract | Застосування інформаційних технологій під час корекції мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку стає дедалі важливішим напрямком логопедичної практики. У цій статті розглянуто важливість залучення інформаційних технологій до освітнього процесу, адже такі порушення становлять серйозну проблему, яка може суттєво впливати на успіх в навчанні та соціальну адаптацію. Один із найважливіших аспектів використання інформаційних технологій полягає в здатності створити інтерактивне та привабливе навчальне середовище. Інформаційні технології надають можливість створювати креативні та цікаві навчальні ігри, програми, вебплатформи, які спрямовані на розвиток мовлення та сприяють залученню дітей до навчання. Аналізатори мови й віртуальні платформи для комунікації надають можливість логопедам більш точно діагностувати мовленнєві проблеми та розробити індивідуальні корекційні плани для кожної дитини. У статті здійснено ретельний аналіз типових порушень мовлення, що виникають у дітей молодшого шкільного віку. Цей аналіз охоплює різноманітні аспекти, від недостатньо розвиненого словникового запасу й проблем артикуляції до дислексичних помилок та фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення. Розуміння цих порушень дозволяє логопедам більш ефективно вибирати методи та інструменти для корекції мовленнєвих проблем у дітей. Також встановлено переваги та недоліки застосування інформаційних технологій у контексті логопедичної практики | en_US |
dc.subject | порушення мовленнєвого розвитку, логопедична корекція, тяжкі порушення мовлення, інноваційні методи навчання, діти молодшого шкільного віку | en_US |
dc.subject | speech development disorders, speech therapy correction, severe speech disorders, innovative teaching methods, children of primary school age | en_US |
dc.title | Застосування інформаційних технологій під час корекції мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pyekharyeva_st.2.pdf | 577.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.