Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛук'яник, Л.В.-
dc.contributor.authorПєхарєва, Альона-
dc.contributor.authorІльченко, Оксана-
dc.date.accessioned2025-02-04T12:20:10Z-
dc.date.available2025-02-04T12:20:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4142-
dc.descriptionЛук'яник Л. Застосування інформаційних технологій під час корекції мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку / Л. В. Лук’яник, А. С. Пєхарєва, О. В. Ільченко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2023. – № 3 (107). – С. 57–66en_US
dc.description.abstractЗастосування інформаційних технологій під час корекції мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку стає дедалі важливішим напрямком логопедичної практики. У цій статті розглянуто важливість залучення інформаційних технологій до освітнього процесу, адже такі порушення становлять серйозну проблему, яка може суттєво впливати на успіх в навчанні та соціальну адаптацію. Один із найважливіших аспектів використання інформаційних технологій полягає в здатності створити інтерактивне та привабливе навчальне середовище. Інформаційні технології надають можливість створювати креативні та цікаві навчальні ігри, програми, вебплатформи, які спрямовані на розвиток мовлення та сприяють залученню дітей до навчання. Аналізатори мови й віртуальні платформи для комунікації надають можливість логопедам більш точно діагностувати мовленнєві проблеми та розробити індивідуальні корекційні плани для кожної дитини. У статті здійснено ретельний аналіз типових порушень мовлення, що виникають у дітей молодшого шкільного віку. Цей аналіз охоплює різноманітні аспекти, від недостатньо розвиненого словникового запасу й проблем артикуляції до дислексичних помилок та фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення. Розуміння цих порушень дозволяє логопедам більш ефективно вибирати методи та інструменти для корекції мовленнєвих проблем у дітей. Також встановлено переваги та недоліки застосування інформаційних технологій у контексті логопедичної практикиen_US
dc.subjectпорушення мовленнєвого розвитку, логопедична корекція, тяжкі порушення мовлення, інноваційні методи навчання, діти молодшого шкільного вікуen_US
dc.subjectspeech development disorders, speech therapy correction, severe speech disorders, innovative teaching methods, children of primary school ageen_US
dc.titleЗастосування інформаційних технологій під час корекції мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного вікуen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pyekharyeva_st.2.pdf577.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.