Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4141
Назва: Професійна підготовка фахівців спеціальної та інклюзивної освіти: актуальні потреби та напрями розвитку на прикладі Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Автори: Пєхарєва, Альона
Ільченко, Оксана
Тарасова, Віталія
Ключові слова: спеціальна освіта, інклюзивна освіта, підготовка фахівців, заклади вищої освіти, освітній процес
special education, inclusive education, training of specialists, institutions of higher education, educational process
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасні вимоги до підготовки фахівців у галузі спеціальної освіти. З’ясовано, що майбутній педагог спеціальної освіти повинен володіти знаннями про основи навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами, методами різного типу корекції та діагностики. Якісна підготовка фахівців має охоплювати не лише знання з корекційної педагогіки та спеціальної психології, а й уміння ефективно використовувати цифрові інструменти, створювати індивідуальні навчальні програми і забезпечувати інтерактивну взаємодію з учасниками освітнього процесу
Опис: Пєхарєва А. Професійна підготовка фахівців спеціальної та інклюзивної освіти: актуальні потреби та напрями розвитку на прикладі Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради / А. Пєхарєва, О. Ільченко, В. Тарасова // Молодь і ринок, 2024. – № 10(230). – С. 132–138.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4141
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pyekharyeva_st.1.pdf852.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.