Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4136
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПєхарєва, Альона-
dc.contributor.authorЧиж, Тая-
dc.date.accessioned2025-02-04T11:31:20Z-
dc.date.available2025-02-04T11:31:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4136-
dc.descriptionПєхарєва А. С. Роль інноваційних технологій у навчанні дітей з особливими освітніми потребами / А. С. Пєхарєва, Т. А. Чиж // Scientific achievements of contemporary society : The 2 nd International scientific and practical conference (London, United Kingdom September 12-14, 2024). – London : Cognum Publishing House, 2024. – P. 253–260.en_US
dc.description.abstractУ роботі досліджується широкий спектр сучасних інноваційних технологій, які можуть значно покращити освітній процес для дітей з різними порушеннями. Основна увага приділяється таким технологіям, як допоміжні засоби навчання, спеціалізоване програмне забезпечення, інтернет-ресурси та освітні платформи, а також мультимедійні технології. У статті підкреслюється, що використання цих інструментів дозволяє індивідуалізувати навчання, забезпечуючи кожному учню доступ до необхідної інформації та ресурсів відповідно до його потреб. Крім того, інноваційні технології сприяють розвитку соціальних навичок, самостійності, а також роблять навчальний процес більш доступним для дітей з фізичними та когнітивними порушеннями. Автори статті наголошують на величезному потенціалі таких технологій у створенні інклюзивного освітнього середовища, де кожна дитина має можливість досягти успіхуen_US
dc.subjectдіти з ООП, корекційна робота, інформаційні технології, освітаen_US
dc.titleРоль інноваційних технологій у навчанні дітей з особливими освітніми потребамиen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piekharieva_tez1 .pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.